میثم امیرحسینی؛ مدیر نمونه مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی

تهران- ایرنابازار- میثم امیرحسینی(مدیرعامل ملاردشیر) عنوان مدیر نمونه در ششمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی را کسب کرد.

به گزارش ایرنابازار، در ششمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی که در مهرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های صدا و سیما با حضور برجسته ترین نخبگان علمی و اقتصادی داخلی و خارجی و نمایندگان مجلس و مدیران ارشد دولت برگزار شد، میثم امیرحسینی، مدیرعامل شرکت ملارد شیر، به عنوان مدیر نمونه انتخاب شد.

این رویداد با سخنرانی دکتر ممیز، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و دبیر علمی همایش، آغاز شد و در ادامه کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره ‌وری، دکتر قوامی، معاون پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی، دکتر خزایی، ریاست کمیته علمی مراسم و دیگر صاحب‌نظران به تکمیل سخنرانی پرداختند.

میثم امیرحسینی؛ مدیر نمونه مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی

برگزیده شدن امیرحسینی به دلیل تلاش‌های مستمر وی در ارتقای کیفیت محصولات ملارد شیر و افزایش سطح سلامت و امنیت غذایی جامعه می‌باشد. وی همچنین با اجرای برنامه‌های آموزش پرسنل و استقرار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان، فرهنگ سازمانی را در مجموعه تحت مدیریت خود ارتقا داده و حس مسئولیت‌پذیری را در بین کارکنان افزایش داده است. این اقدامات منجر به افزایش بهره‌وری پرسنل شرکت ملارد شیر شده است.

میثم امیرحسینی؛ مدیر نمونه مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی

این موفقیت، نه تنها به‌عنوان افتخاری برای شرکت ملاردشیر (زملارد)، بلکه به عنوان نمونه‌ای برجسته از تلاش‌های مسئولانه و فرهنگ‌سازی سازمانی در سطح ملی مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین میثم امیرحسینی در سوم مرداد ۱۴۰۲ در مراسمی که با عنوان ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور برگزار شد به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور انتخاب شدند.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.